czwartek, 1 sierpnia 2013

Liebster Blog - kolejna odsłona

Ostatnio zostałam doceniona po raz kolejny :D Bardzo mi miło, tym bardziej, że mój blog nie jest blogiem jakoś tłumnie uczęszczanym i każda tego typu nominacja raduje mnie niezmiernie :)

Nominowana zostałam przez Angelę z Książki - moja kofeina 


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Wyróżnienia zwykle otrzymują blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz wybranych blogerów oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Oto pytania i moje odpowiedzi:

  • Zbierasz cytaty z książek? 
Raczej nie. Robiłam to kiedyś, ale niezbyt mi się te cytaty przydały, więc zaprzestałam.
  • W jakich akcjach czytelniczych bierzesz udział?
Aktualnie w żadnych, nie licząc mojej własnej akcji, pt. "Przeczytaj w końcu książki, które masz i które chciałaś przeczytać". Dodam tylko, że pozycji jest ok. 180, a czasu jak na lekarstwo.
  • Muzyka czy książki? Co jest dla Ciebie ważniejsze?
Kocham muzykę, nie umiem bez niej żyć i sama kocham śpiewać, ale to jednak dzięki książkom mogę się całkiem oderwać od rzeczywistości i to akurat bardzo w książkach cenię.
  • Czytasz, idąc? Czy raczej nie ryzykujesz?:)
Raczej mi się nie zdarza. Raz, że jak dla mnie to okropne pozerstwo, a dwa, że po prostu niebezpieczne.
  • Czy, jeśli miałabyś/miałbyś możliwość "wyłączenia emocji", zarówno tych dobrych, jak i złych, zrobiłabyś/zrobiłbyś to?
Raczej nie. Zresztą oglądałam Equilibrium i wiem, że tak całkiem w człowieku emocji wyłączyć się nie da, o!
  • Co najbardziej Cię blokuje np. podczas podejmowania życiowych decyzji?
Nie mam tego problemu. Będzie, co ma być.
  • Co myślisz teraz, z perspektywy czasu, o sobie sprzed 5-10 lat?
Że byłam głupia. Ogólnie niewiele się zmieniłam, z tym, że teraz może trochę więcej wiem i jestem trochę mądrzejsza i bogatsza w doświadczenia.
  • Jakie masz wspomnienie, które przywołane, za każdym razem sprawia, że się śmiejesz?
Każde spotkanie z moją kumpelą. Zawsze jest mnóstwo zabawy, śmiechu i atrakcji :D
  • Starasz się jakoś reklamować swojego bloga, czy po prostu piszesz, robisz swoje, nie patrząc na liczbę komentarzy?
Nie reklamuję się jakoś specjalnie. Mam link do bloga wklejony w podpisie na forum, poza tym staram się komentować u innych i po prostu robić swoje. Komentarze widzieć zawsze miło, ale ich brak nie sprawi, że przestanę czytać, czy recenzować.
  • Co myślisz o osobach, które nie czytają, a w dodatku uważają, że to głupie i nudne? Próbujesz ich przekonać do zmiany zdania?
Uważam ich za idiotów. Może to i mocne stwierdzenie, ale taka jest prawda. Do tej pory nie spotkałam w miarę ogarniętej i ciekawej osoby, która jednocześnie nie czyta książek. Takie cuda nie istnieją.
  • Lubisz zawzięte dyskusje z osobą o diametralnie różnych poglądach?
Jestem strasznie nerwowym człowiekiem i po prostu wolę takich tematów unikać. Taką właśnie osobą o diametralnie róznych poglądach jest mój tata i na poważniejsze tematy po prostu nie rozmawiamy, a jak on zaczyna, to wychodzę, bo wiem, że i tak nie ma sensu, a kłócić się nie zawsze mam ochotę.

Pytania ode mnie:
  1. Czy zdarza Ci się kupować książki z samej chęci posiadania?
  2. Wolisz czytać serie książek czy pojedyncze tomy?
  3. Kiedy wolisz film od książki?
  4. Jakie warunki musi spełniać książka, żeby Cię zainteresowała?
  5. Jest jakaś książka, którą bardzo chcesz przeczytać, ale dotąd nie miałaś/eś okazji, bo np. jest droga czy długa?
  6. Do czego możesz porównać czytanie książek?
  7. Najczęściej odwiedzana strona internetowa?
To tyle, jeśli chodzi o pytania ode mnie, nie jestem kreatywna, a dzisiaj ani wcale, więc mam nadzieję, że osoby, które zamierzam nominować odpowiedzą chętnie bez "omg, ale drętwe te pytania" mimo że wiem, że są drętwe.

A oto moje nominacje (i również nie będzie ich 11, wybaczcie):

5 komentarzy:

  1. Na pytania od Ciebie oczywiście odpowiem, ale nie zgadzam się z opinią, że Twój blog nie jest tłumnie odwiedzany. Ja jestem częścią tłumu i czytam każdy post, więc śmiało można powiedzieć, że jest odwiedzany tłumnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest tzw sztuczny tłum i wcale się nie liczy :P

      Usuń
  2. Dzięki za nominacje. postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedzi na moje pytania:) Ciekawe, że w zasadzie mogłabym udzielić podobnych lub takich samych odpowiedzi na większość pytań. W zasadzie inaczej jest ze mną tyko w przypadku rzeczy, które mnie blokują. Niestety mam kilka takich "kajdan", które często nie pozwalają mi iść do przodu:( Nie mam też tak złen opinii o ludziach nie czytających. Mój najlepszy przyjaciel nie czyta, a jest świetny... wyjątek potwierdza jednak regułę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakbym się zagłębiła w temat, to jakieś blokady by się znalazły, ale jeśli chodzi o podejmowanie życiowych decyzji, to nie mam z tym problemu, bo odwlekanie ich i tak nic nie da. Co do nieczytającego przyjaciela, to cieszę się, że udało Ci się kogoś takiego znaleźć. Mnie tacy ludzie chyba omijają szerokim łukiem :D

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...