piątek, 14 grudnia 2012

Christmas Tag!






Nikt mnie nie zaprosił, więc wpraszam się sama, korzystając z otwartego zaproszenia blogerów :D







Pytania, na które wypadałoby odpowiedzieć ;) :

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
12. Odliczasz dni do świąt?
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
14. Ulubiony zimowy napój?
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zwykle kilka dni przed świętami. Wtedy zaczyna się latanie po sklepach, krzyki i zgrzytanie zębami, bo przecież nie zdążymy. Tak jest co roku i nie sądzę, żeby się zmieniło ;)

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Wprawdzie dostałam jeden, ale oddałam młodszej siostrze. Trochę rozpusty jeszcze nikomu nie zaszkodziło :P

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Oczywiście "Kevin". Uwielbiam "Holiday", jestem totalnie zakochana w tym filmie, mimo że może wydawać się nieco płytki i infantylny. Odkąd pamiętam, oglądamy z rodzicami "Opowieść wigilijną", ale tę wersję z lat siedemdziesiątych, moim zdaniem ta właśnie jest najlepsza.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Pamiętam, jak w domu było naprawdę cienko z pieniędzmi, a mimo wszystko i tak dostaliśmy po torbie słodyczy i jakiś drobiazg do tego. Pamiętam, że wtedy to były takie święta, kiedy mimo wszystko naprawdę czułam tę atmosferę i co roku za tym tęsknię.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Od kilku lat nie wygląda to najlepiej, więc nie ma co nawet opowiadać ;)

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Atmosferę. Świece. Śmiechy. Uściski.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Nie sądzę, żeby moje święta różniły się czymkolwiek od świąt w innych domach. Zwykle siadamy do kolacji, potem prezenty i chwila odpoczynku, staramy się pójść na pasterkę, a po pasterce rodzice idą spać, a ja idę czytać ;)

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Chyba nikogo nie zaskoczę, jeśli powiem, że "Last Christmas"? :D Uwielbiam "Silent Night" Binga Crosby i jeszcze "All I want for Christmas is New Years Day" Hurts.

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Żywą i pewnie tak pstrą, że nie będę mogła na nią patrzeć, ale niech się tata nacieszy :P

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Uwielbiam zapach pierniczków. I pierogów z kapustą i grzybami :D

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Białe, malutkie lampki to najpiękniejsza rzecz na choince. Wyglądają jak gwiazdy.

12. Odliczasz dni do świąt?
Nie. Odliczam dni do ich końca.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Rzadko maluję paznokcie, więc się nie wypowiem :P

14. Ulubiony zimowy napój?
Czerwone półwytrawne wino (liczy się?)

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
Naprawdę staram się, żeby był czysty. Ale na staraniach zwykle się kończy :P

Do zabawy zapraszam:
i każdą osobę, która ma ochotę wziąć udział w zabawie :) ale nie że tam z grzeczności, tylko na serio, czujcie się przeze mnie oficjalnie zaproszeni i odpowiadając na pytania, napiszcie, że zostaliście zaproszeni do zabawy przeze mnie :)

11 komentarzy:

  1. Serdecznie dziekujemy za zaproszenie do Twojej zabawy :) Postaramy sie w najblizszym czasie odpowiedziec na Twoje pytania, jednakze w tym zabieganym przedswiatecznym czasie moze byc trudno ze znalezieniem czasu ;(

    Zapraszamy mimo wszystko na nasz profil na formspring, gdzie kazdy moze zadac nam jakiekolwiek pytanie i z mila checia na nie odpowiemy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytasz po pasterce? Wiesz, że możesz być już uzależniona od książek? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym wiedziała, to bym Cię zaprosiła, sama niedawno to robiłam. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahahahahaha!
    Też bym Cię zaprosiła, ale jakoś nie pomyśłałam, o ja głupia. Ale podoba mi się, że się sama zaprosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co :D Jak nie chcą mnie wpuścić drzwiami, to wejdę oknem :D

      Usuń
  5. Kochana, dziękuję Ci bardzo za zaproszenie, ale ja właściwie nie obchodzę świąt, nie mam choinki, nie mam dobrych wspomnień i - podobnie jak Ty - odliczam dni do końca, zamiast od samych świąt...

    Co do czytania po pasterce - też tak robię :) Chociaż u mnie 'pasterka' to spacer z Marcinem na Jasną Górę, a nie sama msza czy co to się tam odbywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeeejku. Twoje pierwsze zdanie jest tak urocze. Zachwyciłam się naprawdę. <3 I masz rację, czasem trzeba wziąć sprawy we własne ręce. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Opowieść wigilijną" i "Kevina" też zawsze oglądam. To już niemal tradycja:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem zwolenniczka świąt. Mam złe wspomnienia z tym okresem związane, więc podchodzę do całej tej świątecznej aury z dystansem.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...