niedziela, 11 listopada 2012

Liebster Blog cz. 2.


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Po raz kolejny zostałam nominowana i to dwukrotnie :)


10 XI 12 zostałam nominowana przez shoko (dzięki :*)

1.Książki w twardej czy miękkiej okładce?
W twardej.

2.Gatunek książek jaki najczęściej czytasz.
Romans paranormalny i fantasy.

3.Tytuł książki, którą najbardziej lubisz.
Harry Potter ;)

4.Co sądzisz o ekranizacji książek?
Dzięki niektórym filmom poznałam świetne książki, chociaż czasem ekranizacje wypadają naprawdę kiepsko. Ale w ogólnym rozrachunku jestem na tak.

5.Której książki już nigdy nie przeczytasz?
"Klątwy tygrysa" (recenzja)

6.Ulubiony cytat.
"Death is the last enemy that shall be destroyed"
~ Harry Potter i Insygnia Śmierci

7.Książka do której jeszcze wrócisz?
1. Harry Potter (do całej serii wracam co i rusz)
2. Igrzyska Śmierci (uwielbiam, ale czytałam z pół roku temu i jeszcze nie ochłonęłam na tyle, żeby sięgnąć po nie znów, bardzo emocjonująca seria)
3. Acheron (uwielbiam całą serię Dark Hunter, ale to "Acheron" wywołuje najwięcej przeróżnych emocji)

8.Jak zaczęła się Twoja przygoda z książkami?
Mój brat wypożyczył cykl inkwizytorski Jacka Piekary. Zainteresowałam się. Mordimera kocham do dziś :)

9.Elegancko czy sportowo?
Elegancko

10.Włosy proste czy kręcone?
Kręcone. Nawróciłam się i przestałam walczyć z własną naturą :P

11. Naturalnie czy makijaż?
Z racji pasji i wykonywanego zawodu: makijaż

Dzisiaj zostałam nominowana przez blaszanyzegarek, której również bardzo dziękuję.

1. Jakie znasz języki? Czy jest jakiś, którego chcesz się nauczyć?
Z obcych jedynie angielski. Niemieckiego nie lubię mimo że wielu próbowało mnie nauczyć ;) Bardzo chciałabym się nauczyć japońskiego.

2. Najładniejsze imię damskie i męskie?
Liliana i Kajetan

3. Książka, która ostatnio przypadła Ci do gustu?
To chyba będzie "Nevermore: Kruk" ;)

4. Najgorsza książka z jaką kiedykolwiek się spotkałaś/spotkałeś?
Ponownie "Klątwa tygrysa" (recenzja)

5. Która ekranizacja książki najbardziej Ci się spodobała?
Uwielbiam Harry'ego i przy Harrym pozostanę.

6. Trzy rzeczy, które chciałabyś/chciałbyś zrobić w życiu?
1. Pojechać na biegun
2. Pójść do wymarzonej szkoły
3. Jeszcze w tym życiu odnaleźć bliźniaczą duszę

7. Najbardziej obawiasz się...?
Z przyziemnych rzeczy: pająków
Z mniej przyziemnych: samotności

8. Bez czego nie potrafisz żyć?
Bez mojego królika

9. Czego nie znosisz w ludziach?
Płytkości, dwulicowości, niesłowności, braku empatii

10. Gdzie chciałabyś/chciałbyś kiedyś pojechać?
Na biegun :)

11. Ulubiona książka/bohater/autor?
książka: Harry Potter
bohater: Mordimer Madderdin
autor: Jacek Piekara

Ponownie typować nie będę, bo inaczej blogosfera zamieni się w bezustanne nominacje :D Moje typy znajdziecie TU.

4 komentarze:

  1. Harry Potter to też moja ulubiona książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Królika też mam i uwieelbiam:) o Klątwie Tygrysa mam takie samo zdanie jak Ty :) Ta książka to najbardziej przereklamowana pozycja w historii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także uwielbiam Harrego Pottera. :) Klątwy Tygrysa nie czytałam, bo na szczęście ostrzegano mnie przed nią. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...