sobota, 17 listopada 2012

Stosik 01

Trochę tu starszych, trochę nowszych pozycji. Wszystko mam zamiar przeczytać, ale na pewno nie wszystko pod rząd :)

(wybaczcie jakość zdjęcia; jaki fotograf, taki aparat :P)

Od góry:

Z zimną krwią - Truman Capote (wytargałam na Allegro jakieś mega stare wydanie)
Klub Dumas - Arturo Pérez-Reverte
Norwegian Wood - Haruki Murakami
Co Einstein powiedział swojemu fryzjerowi - Robert L. Wolke
Baśniobór - Brandon Mull
Święte blizny - Kathleen Duey
Głód dotyku - Kathleen Duey
Podróżnik WC - Wojciech Cejrowski
Cejrowski - biografia - Grzegorz Brzozowicz
Nevermore: Cienie - Kelly Creagh (czyli to, na co czekałam najbardziej)
Baśnie barda Beedle'a - J. K. Rowling
Księga wiedzy czarodziejskiej - Allan Zola Kronzek (coś dla fanów Pottera)
Mugole i magia - J. K. Rowling i fenomen Harry'ego Pottera - George Beahm

10 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką Cejrowskiego, ale jedną czy dwie jego książki przeczytałam. "Mugole i magia" bardzo chętnie kiedyś przeczytam, bo uwielbiam Harry'ego! niedługo muszę też sięgnąć po pierwszą część "Nevermore" ^^
    miłego czytania, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynaj od Baśnioboru! Zdecydowanie najlepsza książka fantasy. Harry Potter przy tym to jak plastik przy złocie. Niby popularne, a mało cenne. ;) [www.kubaiolgarecenzuja.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem innego zdania (zaczęłam czytać Baśniobór). Obie są bardzo fajne, ale HP nic nie przebije ;)

      Usuń
    2. Aj tam :) Baśniobór wymiata! :D

      Usuń
  3. Ale się uzbierało ciekawych lektur :) Najbardziej ciekawią mnie "Mugole i Magia" - mam nadzieję, że podzielisz się na blogu recenzją!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mugole i Magia - czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pozycje! Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cejrowskiego bym Ci zabrała:) Uwielbiam go. Wielka indywidualność i mądry człowiek. Podziwiam jego erudycję i błyskotliwość.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...