poniedziałek, 12 listopada 2012

Top 10: Książki, które chcielibyśmy dostać w prezencie


"Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień."

Ranking "Top 10" został wymyślony i jest sukcesywnie rozwijany już od ponad roku przez Futbolową na blogu kreatywa.net. Dotychczasowe zestawienia znajdziecie TU.

Dzisiaj pora na "książki, które chcielibyśmy dostać w prezencie". Oto moje typy:

J.K. Rowling - "Trafny wybór" - Trzeba przeczytać. W końcu Jo zawdzięczam swoje dzieciństwo. Kocham ją i basta :D

Evan Mandery - "Q. Ponadczasowa historia miłosna" - czytałam gdzieś recenzję i spodobało mi się, więc mam w planach przeczytanie :)

Krzysztof Spadło - "Marzyciele i Pokutnicy" - treść ponoć równie niesamowita jak okładka, a taki opis kusi mnie baaardzo.

Isaac Marion - "Ciepłe ciała" - widziałam trailer filmu i postanowiłam, że muszę przeczytać, bo fabuła jest niecodzienna.

Jarosław Grzędowicz - "Trupojad. Nie ma ocalenia" - antologia horrorów. Mam "Pokój do wynajęcia", więc pragnę drugiej części.

Peter Hince - "Queen. Nieznana historia" - Queen uwielbiam, odkąd sięgam pamięcią. Przeczytanie to mój fanowski obowiązek :)

Barney Stinson, Matt Kuhn - "The Playbook. Podręcznik podrywu" - nie oglądałam HIMYM, ale Braneya znam lepiej niż własnego ojca dzięki mojej przyjaciółce i przeczuwam, że jest to kawał dobrej lektury :D

George R. R. Martin - "Gra o Tron" - tak naprawdę, to pragnę całej serii. Jestem w połowie drugiego sezony serialu i jestem po prostu zachwycona. Książkę muszę przeczytać, nie daruję. Na ten moment na to mam największą chrapkę.

Trudi Canavan - "Trylogia czarnego maga" - słyszałam wiele dobrych opinii, polecają mi tę serię najbliżsi znajomi. Kimśe bym była, gdybym nie przekonała się na własne oczy?

Kevyn Aucoin - "Makijaż. Sztuka przemiany" - Podziwiam Aucoina, jest jednym z moich guru. Makijaż to moja ogromna pasja i chcę uczyć się od najlepszych.

Kolejność przypadkowa :)

4 komentarze:

  1. Sama z chęcią otrzymałabym w prezencie "Trafny wybór" i "Ciepłe ciała" - również widziałam zwiastun, jak dla mnie był zabawny i przypomniał mi o tej książce(całkowicie wyleciała mi z głowy. Zaciekawiła mnie okładka "Trupojada" - przyjrzę się bliżej opisowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie topka by inaczej wygladala :) zamierzam takowa nawet zrobic, o ile czas mi pozwoli..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie obraziłabym się, gdybym dostała ,,Trafny wybór". :) A reszta Twoich typów, cóż, też jest dobra, ale aktualnie marzy mi się ,,Cyrk nocy" i przysłania mi inne książki. :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...