sobota, 24 listopada 2012

PROMOCJA!


Każdy kocha promocje. I to promocje wszelkiej maści. Nam, książkoholikom, niestety rzadko trafiają się okazje, gdzie możemy upolować książkę tanio, a ta przy okazji nie ma żadnego defektu. Ale do rzeczy. W Biedronce jest promocja. Wszystkie książki za 14,99. Takim oto sposobem upolowałam to:


Cena z okładki: 29.99, czyli jak najbardziej warto. "Trylogii Czarnego Maga" nie czytałam, ale mam na oku, a "Szepty..." (warto dodać, że w twardej oprawie) będą idealnym sposobem na zaznajomienie się ze stylem Canavan.

Planowałam jeszcze przywłaszczyć sobie "Drugie życie Bree Tanner" (też w twardej), bo wyszłam z założenia, że skoro mam wszystkie części Zmierzchu, to wypadałoby mieć i tę książkę (mimo że najprawdopodobniej przeczytałabym ją za 10 lat), ale rodzicielka powiedziała "NIE", a ja odeszłam smutna, bo w Biedronce nie można płacić kartą. Jak widać, konto bankowe w dzisiejszych czasach to żadne ułatwienie :P

Także pędźcie do Biedry, a bardzo prawdopodobne, że upolujecie sobie coś dla siebie :)

P.S. Kolejna recenzja jutro :)

6 komentarzy:

  1. Nie zwróciłaś uwagi jakie tam jeszcze tytuły się przewijały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzałam sobie w drodze do domu (nie miałam gdzie zapisać), ale zapomniałam już :|

      Usuń
    2. Ja zakupiłem "Córka dymu i kości", o ile sobie przypominam była książka "Więzień nieba" czy coś takiego. :D

      Usuń
  2. Kilka razy już korzystałam z Biedronkowych książkowych promocji. Ostatnio upolowałam "Dziedzictwo mroku" za 14,99, a cena okładkowa to niecałe 40zł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. czyli zapewne jutro odwiedzę biedronkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna promocja! Muszę pojechać tam ;D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, wszelkie komentarze są bardzo mile widziane :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...